• Cilji

    Splošni cilj Kompetenčnega centra SETCOM:

    Kompetenčni center SETCOM stremi k ustvarjanju učinkovitega mostu med teoretičnim znanjem in praktičnim izvajanjem vzgojno-izobraževalnega dela, s poudarkom na opolnomočenju učiteljev, širjenju primerov dobrih praks ter spodbujanju uporabe socialno-emocionalnih in digitalnih kompetenc v pedagoških procesih.

    Specifični cilji Kompetenčnega centra SETCOM:

    1. Most med teorijo in prakso: Vzpostaviti trdne povezave med akademskimi raziskavami in pedagoško prakso, da se teoretična spoznanja uspešno aplicirajo v izobraževalne procese.

    2. Širjenje primerov dobrih praks: Aktivno zbiranje, dokumentiranje in distribuiranje inovativnih praks in metodologij, ki podpirajo integracijo socialno-emocionalnega učenja in tehnologij umetne inteligence v izobraževalne kurikule.

    3. Opolnomočenje učiteljev: Ponuditi ciljno usmerjena usposabljanja in delavnice za učitelje, da izboljšajo svoje kompetence za poučevanje prečnih veščin in uporabo digitalnih orodij v izobraževalnem okolju.

    4. Razvoj pedagoških materialov: Kreiranje in deljenje didaktičnih gradiv, ki podpirajo učitelje pri vključevanju socialnih in čustvenih kompetenc ter digitalnih veščin v njihovo pedagoško delo.

    5. Sodelovanje z izobraževalnimi institucijami: Spodbujati medinstitucionalno sodelovanje za izmenjavo znanj in izkušenj med fakultetami, šolami in drugimi izobraževalnimi ustanovami.

    6. Podpora inovacijam v pedagoškem procesu: Omogočiti prostor za raziskovanje in testiranje novih pedagoških pristopov, ki vključujejo uporabo naprednih tehnologij.

    7. Dvig kvalitete izobraževanja: Sistematično izvajanje evalvacij in študij učinkovitosti različnih pedagoških pristopov, ki temeljijo na integraciji socialno-čustvenih kompetenc in pismenosti na področju uporabe sistemov umetne inteligence, za neprestano izboljševanje kvalitete izobraževanja na vseh ravneh.

    Ti cilji so namenjeni gradnji robustne in inovativne pedagoške skupnosti, ki bo usposobljena za soočanje s sodobnimi izzivi in bo sposobna oblikovati učinkovite, prilagodljive in odzivne izobraževalne prakse.